NASZA DRUŻYNA

Piotr

Jeden z dwóch królów Pierwszej Drużyny, którą zebrano. Wielki wizjoner i genialny strateg. Autor najdłuższych i najbardziej efektownych orędzi do narodu. Nim został królem, z nudów zdobył tytuł Mistrza Sztuk Wszelakich oraz nagrodę główną w królewskim konkursie kowalstwa.

Grzegorz

Drugi z dwóch królów, którzy zawarli przymierze i zebrali Pierwszą Drużynę. Trzyma pieczę nad skarbcem. Legenda mówi, że sam go nawet strzeże, przemieniając się w przerażającego smoka pożerającego złodziejaszków.

Mariusz

Dzielny i przystojny rycerz, generał oddziału zbrojnych programistów w służbie Dwóch Królów. Ogromny miłośnik zwierząt, który zrezygnował z białego rumaka, na rzecz dwustu siedemdziesięciu koni mechanicznych zamkniętych w jednej maszynie bojowej. Wzdycha do niego cały dwór dzierlatek. Tylko nie tych, o których marzy.

Ada

Czarodziejka wielu talentów, której pasją jest zaklinanie butów, tak by zawsze wyglądały fenomenalnie. Największy wróg cechu szewca. Na królewskim dworze zajmuje się administracją i jako jedyna zna tajemny język, którym często posługują się królowie..

Katarzyna

Piękna wiedźma na usługach królów. Oficjalnie uchodzi za zdolną czarodziejkę, ale jej prawdziwe oblicze to wiedźma potrafiąca rzucić każdy urok. Jej głos i trafne riposty sprawiły, że została Mistrzem Sprzedaży.

Natalia

Nadworny skryba. Właścicielka tytułu Starszej nad Słowem. Skrupulatnie spisuje i archiwizuje wszystkie teksty, przemowy i treści. Jej prace zawsze są trafne i na temat, ponieważ potrafi czytać w myślach i pisze to “co autor miał na myśli”.

Jakub

Jeden z ostatnich gladiatorów w królestwie. Nie boi się żadnego wyzwania, a w szczególności lubuje się w walce z trollami internetowymi. Z powodu kontuzji pięty zszedł z areny i teraz dzielnie zawiaduje Królewską Gildią Handlową.

Dawid

O takich jak Dawid mówią “sympatyczny”, “czarujący”, “ah ten nieodparty urok”. Fakt, czarodziej jest z niego świetny. Należy do Królewskiej Gildii Handlowej. Tam z żarliwym zapałem obsługuje każdego zainteresowanego usługami Pierwszej Drużyny.

Izabela

Bardka będąca w posiadaniu ogromnego magazynu plotek, opowieści i wiedzy, które ubiera w słowa i wypuszcza w świat. W pierwszej drużynie pełni funkcję twórcy scenariuszy i poszukiwacza przygód. Jest w stanie zagadać przeciwnika na śmierć, a nawet wtedy nie przestaje opowiadać.

Justyna

Iluzjonistka artystka, która czaruje i zauracza swoimi obrazami. Potrafi nadać kształt i kolor każdej wymyślnej wizji członków Drużyny. Jej czary sprawiają, że przygody Pierwszej Drużyny przechodzą do legendy i jeszcze długo są wspominane przez koneserów ilustrowanych opowieści.

Kamil

Pierwszy Jeździec Programistycznego Oddziału. Jest brodatym krasnoludem o charakterystycznej dla swej rasy słabości do piwa, zwłaszcza ciemnego. Podejrzewa się, że Kamil może być legendarnym królem krasnoludzkiego królestwa, które mieści się pod pewną górą (psst, Ironforge).

Karol

Drugi Jeździec Programistycznego Oddziału. Słynie z poskramiania najdłuższych i najbardziej niebezpiecznych węży z wyspy Kod. Choć twardo stąpa po ziemi i nawet nocą czuwa nad bezpieczeństwem Drużyny, marzą mu się kosmiczne loty gdzieś do odległej galaktyki.

Igor

Trzeci Jeździec Programistycznego Oddziału. Do Pierwszej Drużyny dołączył jako słowiański łowca wybornie posługujący się łukiem. Dziś dzielnie strzeże pleców Programistycznego Oddziału, odpowiadając za całe zaplecze danych. Uwielbia przyrodę i świetnie dogaduje z leśnym lichem.

Artur

Czwarty Jeździec Programistycznego Oddziału. Mag bojowy i wynalazca, który zza sterów swej latającej machiny, wojuje z wrogami Pierwszej Drużyny. Jego ulubioną zdolność jest niewidzialność. Dzięki niej niezauważalnie wprowadza poprawki i naprawia błędy.